woensdag 1 februari 2012

Een workshop Clownerie; het klungeligste feestje ooit!

Houten, 1 februari, Frederike is nu 9 jaar en geeft haar verjaardagsfeestje! Er mogen veel kinderen komen, want ze gaan een workshop Clownerie doen. En hoe meer clowns, hoe leuker! Leuk is het zeker! De eerste clownsstappen worden gezet en met een zelfbedachte clownsnaam. zijn de kinderen  klaar voor het eerste optreden. De kinderen gaan helemaal op in het clown zijn en aan het eind is er een optreden voor de ouders. Spannend, wat een mooie en domme clowns, het is genieten en lachen geblazen. 'Dit is het allerleukste feestje ooit', meldt een kind na afloop. 'Nee, het klungeligste feestje' reageert een ander.

4 opmerkingen:

  1. beste Annie

    Het was een super leuk feestje.
    Zelf over de doos vallen vond ik het leukst.
    Het optreden was wel spannend.
    De vaders en moeders moesten erg lachen.

    U mag dit wel op uw wepzaait zetten

    groetjes van Stijn (9 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Annie.


    Ik vond de feestje heel leuk.
    voral je naam zeggen vond ik leuk.
    de foto was heel leuk.
    het optrede was best spannend.
    de kleren waren heel grappig.
    bedankt voor de grappige neus.

    groetjes Morris(8 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste annie

    het was echt een leuk feestje.
    ik vond het leukste het optreden.
    mijn moeder vond het echt een leuke voorsteling.
    en ze vond de gewichten heel zwaar.

    groetjes hynd (8 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beste annie

    heel veel kinderen vonden het feestje leuk.
    ik vont het tooneel en over de doos vallen het leukst!

    groetjes van Frederike de jarige jet

    BeantwoordenVerwijderen