donderdag 26 juni 2008

Feest in Oud Avereest

‘Ik wil iets leuks doen voor de kinderen’, zei juf Ria. En dat iets is een circustheaterdag geworden door Theatergroep Ondersteboven! Op 26 juni neemt Juf Ria, na 23 jaar, afscheid van de kinderen en de collega’s van de basisschool te Oud Avereest. Alle kinderen hebben meegedaan met de clownsworkshop en de act geoefend voor de voorstelling. In de klassen werd volop geknutseld, geschminkt en flink meegeholpen met de voorbereidingen voor het optreden. En ja dan komt het publiek al binnengestroomd. Nu gaat het gebeuren………..Een schitterende voorstelling met allemaal geweldige clowns; stoere, stuntelige, knappe, domme, goochelende en nog veel meer soorten clowns. Met een echte circusdirecteur en trommelaars is het clownscircus compleet.
Een dag om niet te vergeten en juf Ria zullen de kinderen dus ook niet zo snel vergeten.

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het leuk om mee te doen aan het theater.
    Ook waren er erg leuke spulletjes om mee te spelen.
    Mijn broertje vond het geweldig.
    En deed af en toe zelfs mee.
    Ook al zat hij te kijken.
    Bedankt voor de leuke dag!
    Jonne (groep 6)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het leuk om te doen met de buikclownen en zo.
    Ik vond de muziekjes ook leuk.
    De toneelstukjes wat we deden vond ik ook leuk want ik zit op toneel.
    En drama is mijn lievelingsvak.
    Dankjewel voor deze leuke middag!
    Groetjes sofie (groep

    BeantwoordenVerwijderen